X-Fit

X-Fit on kokonaisvaltainen kuntopiiri, joka korostaa kuntosaliharjoittelun toiminnallisuutta. Tunnin tempo on tekijänsä mukainen, mutta jokainen pääsee varmasti haastamaan ja ylittämään itsensä – ja ennen kaikkea kehittymään! Tunti antaa laajasti haastetta koko vartalolle, polttaa kaloreita ja jättää maitohappoa elimistöön.

X-Fit SPORT

X-Fit SPORT tunneilla keskitytään toiminnalliseen voimaharjoitteluun. Tunti koostuu toiminnallisista liikkeistä kuten voima- ja painonnosto, kahvakuula-harjoitteista sekä tehokkaista kehonpainoliikkeistä.

X-Fit KEVYT

X-Fit KEVYT on helpoilla toiminnallisilla liikkeillä suunniteltu kuntopiiritunti. Tunnilla harjoitetaan lihas- ja peruskestävyyskuntoa oman tahdin mukaan. Tunti sopii kaikenikäisille ja tasoisille osallistujille.

X-Fit JUNNUT

X-Fit JUNNUT yhdistelee tekniikoita voimistelusta, parkourista sekä street workoutista ja on vauhdikas ja nimensä mukaisesti nuorekas tunti, missä liikkuminen on pääasiassa hauskaa ja jopa jännittävää. Tunnilla käytetään Crosstraining-salista löytyviä välineitä unohtamatta sitä tärkeintä-omaa kehoa! Tunnit sopivat kaikille liikunnasta innostuneille 7-14 vuotiaille.

Kahvakuula

Kahvakuulailu on huipputehokas harjoittelumuoto, jossa isoilla perusliikkeillä haastetaan koko keho. Kahvakuulan avulla tehtävät toiminalliset harjoitteet kehittävät kestävyyttä, voimaa, tasapainoa ja lihaskoordinaatiota.

Painonnosto

Painonnosto on todella monipuolista ja kehittävää harjoittelua. Painonnostotunnilla pääset käsiksi työnnön ja tempauksen saloihin. Tunti on nimenomaan tekniikkapainoitteinen tunti, jossa jokainen käyttää itselleen sopivia painoja. Tunnilla tehdään erilaisia tempauksen ja työnnön apu- ja osaharjoitteita sekä nostetaan koko nostoja. Lisäksi tunneilla tehdään harjoitteita jalostamaan nopeutta, voimaa sekä taitoa. Päästäksesi harjoittelemaan painonnostoa täysipainoisesti, voit osallistua salillamme järjestettävälle Painonnoston starttikurssille.

Kehonpainoharjoittelu

Kehonpainoharjoittelu on monipuolinen tapa kehittää fyysisiä ominaisuuksia, joissa staattista ja dynaamista voimaa vaativat liikkeet yhdistyvät ketteryyttä ja liikkuvuutta kehittäviin liikeyhdistelmiin. Kehonpainoharjoittelutunti koostuu perusliikkeistä ja liikeyhdistelmistä, joilla tasapaino, ketteryys, kehonhallinta ja voimatasot saadaan uudelle tasolle! Liikkeitä hyödynnetään myös muilla tunneilla, joten tuntia suositellaan jokaiselle.

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunnilla keskitytään palauttamaan ja huoltamaan lihaksia monipuolisin ja luonnollisin venytys- ja liikkuvuusharjoituksin.